en güzel tavuk ciğer tarifi


En güzel tavuk ciğer tarifi, nasıl yapılır ve pişirilir: En güzel tavuk ciğeri yemeği, ciğer panedir. Yapımı çok kolay ve bir o kadar da lezzetlidir. Yapmanız gereken, ihtiyacınız kadar tavuk ciğerini marketten almak ve tarifimde anlatıldığı gibi ciğeri pişirmektir. Yarım kilo tavuk ciğerine bir bütün yumurta gerekir. Pane malzemeleri ise yumurta, galeta unu veya ekmek kırıntısı ve undur. Tatlandırıcı olarak pul biber ve tuzdur. Bayat ekmeği rondoda çekerseniz ekmek kırıntısı yapmış olursunuz. Afiyet olsun.

Tavuk ciğeri pane malzemesi:
  • bir paket tavuk ciğeri
  • bütün yumurta
  • ekmek kırıntısı
  • pul biber
  • tuz
  • un

Tavuk ciğeri pane nasıl yapılır:
  1. yumurtayı az tuzla çırptım bir kaba koydum
  2. ekmek kırıntısını yayvan  kayık tabağına yaydım
  3. aynı şekilde unu da başka bir tabağa koydum
  4. tavuk ciğerini fileto doğradım
  5. her parçanın üzerine pul biber ve tuz serptim
  6. tavaya yeter miktarda ayçiçek yağı koydum
  7. ve orta ateşte ısıttım, yağ kızgın hale gelince
  8. ciğeri sırayla una, yumurtaya ve ekmek kırıntısına buladım
  9. peşinden tavada alt üst ederek,
  10. ciğer parçalarını toplam iki dakikada kızarttım
afiyet olsun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo pirinç kaç su bardağı

tavuk haşlarken sıcak su mu soğuk su mu konur

yemek yapımında sebze pişirme sırası

nohut yemeğine ne kadar su konur