kavun sübyesi nasıl yapılır


Kavun sübyesi nasıl yapılır? Kavun sübyesi kavun çekirdeklerinden yapılır. Kavun çekirdekleri kavunun içinden çıkarılır, yıkanır, temizlenir ve rondoda parçalanır. Un ufak olmuş kavun çekirdekleri süzülür ve çıkan süt görünümlü sıvı kavunun'un sübyesidir. Kavun sübyesi cilt bakımında kullanılır veya şeker, bal, su karıştırılarak içilir.

Kavun sübyesini nasıl yaptım: Bir tane kavunu ortasından kestim ve çekirdek yuvalarından çekirdekleri çıkardım. Çıkan çekirdekleri bir süzgeç içine aldım. Üzerinden su geçirdim ve elimle karıştırdım. Ardından çekirdekleri tutan kavun'un beyaz lifini ayırdım. En son çekirdekleri bol su ile yıkadım ve süzdüm.


Süzülmüş çekirdekleri rondonun haznesine koydum. Üzerine çekirdeklerle yüzyüze olacak şekilde soğuk su ilave ettim. Ardından rondo kapağını kapattıktan sonra yüksek hızda çalıştırdım. Çekirdekler tamamen parçalandıktan sonra, elekte süzdüm ve çıkan sübyeyi bir kap içine aldım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo pirinç kaç su bardağı

tavuk haşlarken sıcak su mu soğuk su mu konur

nohut yemeğine ne kadar su konur

kıymalı karnabahar yemeği