domates soslu sosis


Kilo sorunu olmayanlar ve ekmek yemeyi sevenler için, enfes domates soslu sosis nasıl yapılır? Çok basit;soslu sosis yemeği, sosis yemekleri arasında bir başyapıttır. İstediğiniz miktarda sosisi, domatesi, sivri biberi, sarımsağı doğrarsınız. Yağ içinde sıra ile sivri biberi, sarımsağı, çok az salçayı ve domatesi kavurursunuz. Üzerine sosisi, çeşitli baharatları, tuzu ve üzerini kapatacak miktarda su ilave eder ve oturur yersiniz.

Domates soslu sosis nasıl yapılır: 250 gr. soyulmuş sosis, rendelenmiş iki domates, halka doğranmış iki sivri biber, iri doğranmış iki diş sarımsak, dört kaşık zeytinyağı, bir tatlı kaşığı domates salçası, birer çay kaşığı dolusu karabiber, kimyon, pul biber ve tuz. Yemeğin suyu için, 1 su bardağı dolusu sıcak su gerekir. Bu malzemeleri tedarik edin, soslu sosis yemeğinizi yapın ve ekmeğinizi bana bana yiyin.

Bu yemeği nasıl yaptım? Üste verdiğim malzemeleri tedarik ettim. Önce sosisi yıkadım ve ince ince doğradım. Tencerede yağ içinde sıra ile sivri biberi, sarımsağı, salçayı, domatesi kavurdum. Üzerine bir su bardağı sıcak su, birer çay kaşığı dolusu karabiber, kimyon, pul biber ve tuz'u koydum, karıştırdım. tencereyi bir defa fokurdattım, kapağı kapattım. Ateşi iyice kıstım, yemeği 5 dakika pişirdim ve ocaktan aldım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo pirinç kaç su bardağı

tavuk haşlarken sıcak su mu soğuk su mu konur

yemek yapımında sebze pişirme sırası

nohut yemeğine ne kadar su konur