taze hindistan cevizi ile kek olur mu?


Taze hindistan cevizi ile kek olur mu, kek yapılır mı? Taze hindistan cevizi ile kek olmaz. Yapanlar nasıl yapıyor diye sorarsanız eğer; hindistan cevizli kek yaptım demek için yapıyorlar. Çeşit olsun heybe dolsun konusu, anlarsınız. Taze hindistan cevizi ile neden kek yapılmaz; çünkü taze hindistan cevizi kolay kolay suyunu bırakmaz ve pişmez. Bu nedenle kek içine konulan hindistan cevizi, kaskatı durur ve diş kesmez. Hatta yaptığınız keki bıçakla kesmekte zorlanırsınız.

Hindistan cevizi rendelenmişte olsa, kek üzerinde dilimlenmişte olsa kek için taze hindistan cevizi doğru malzeme değildir. Hindistan cevizi'nin rendelenmiş, kurumuş olanı (hazır satılanı) ile kek yapılır. Tazesi ile kek yapmayın, ayrıca bir sebeple kekinizin içi pişmez ve hamur olur. Nerden mi, biliyorum. Taze hindistan cevizi kullanarak çok kek denemelerim oldu, istediğim sonucu alamadım. Hoş olanı, yaptığım keklerin hiçbirini ziyan etmedim. Fırında kıtır kıtır biscotti yaptım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo pirinç kaç su bardağı

tavuk haşlarken sıcak su mu soğuk su mu konur

yemek yapımında sebze pişirme sırası

nohut yemeğine ne kadar su konur